dinsdag 11 november 2008

Displayen

Gisteren cursus displayen gehad in Deventer. Na een lange vertraging (jaja blaadjes op de rails pfffff) kwamen wij (Ans, Jacomien en ikke) in Deventer aan.
Ik moet zeggen dat ik het een leerzame cursus vond en denk dat het voor de klanten ook fijner is.
In Enter beginnen wij volgende maand al om de bibliotheek winkelklaar te maken en ben heel benieuwd hoe dat gaan uitpakken.
Wij zijn ook nog bij V&D geweest, omdat de boekhandel nog gesloten was en daarna naar de Hema. Ik heb daar met een heel ander gevoel rondgelopen en eerlijk gezegd viel mij nu pas op wat een heel erg groot verschil deze winkel pas ten opzichte van een V&D of een Bijenkorf.
Gaan nu aan de slag in Wierden om mooie tafels te maken en dan 11 december naar de vervolgcursus.

Deze tafel hebben wij (Jacomien Meijer en Ans Essink) ondermeer gemaakt.
Jacomien bedankt voor het maken van de foto's

2 opmerkingen:

Unknown zei

Hallo Ria,

Leuk stukje over het displayen. Hoe kom je aan die foto. Staat die op Flickr? Ik ben net klaar met ding 23, joepie....

Tot woensdag.

Groetjes Ans

koetje zei

Hai Ans,

dank je....en heb je net op jouw blog al gefeliciteerd.
Die foto heb ik van het blog van Jacomien gehaald trouwens. Gewoon opslaan.

tot woensdag
Groetjes Ria