maandag 29 september 2008

ding 11

Verschillende wiki's bekeken.
in plain english kon ik niet openen.
a beginner look jammer genoeg alleen in het Engels.
Wat is een wiki vind ik zelf een goede uitleg geven.
Wiki's in het onderwijs kon ik ook niet openen, dus dat schiet allemaal niet op.

De literatuurwiki van de bibliotheek Deventer vind ikzelf heel mooi en je kan er heel
veel op vinden.
Vraag mij wel af hoe je weet of iemand een wikipagina heeft? Of is dat misschien een
hele domme vraag hihi.

Ik heb namelijk ook gezocht naar een wikipagina van de bibliotheek in Burlington (Canada).
Na veel zoeken niet gevonden.
Daarna maar even op google gezocht en toe kwam ik bij You Tube terecht.

Vorig jaar 3 weken lang bijna dagelijks in de bibliotheek geweest (nieuwsgierigheid en jaja natuurljk mailen met de kids en ow ja met mijn collega's)



Dit werkt volgens mij niet.
Wie heeft er een tip?

He he toch gelukt. Als het niet lukt kan ik het niet opgeven hoor, dus de
aanhouder wint. Ik moest op mijn computer even een programma erbij installeren.

Geen opmerkingen: