maandag 22 september 2008

ding 9

Nou de kop is eraf.
Tot nu toe vind ik het harstikke leuk, behalve dat er toch wel veel tijd in gaat zitten.
Van de eerste paar dingen die wij geleerd hebben wist ik zelf al veel.
Komt natuurlijk dat ik zelf ook op hyves zit en ja via mijn dochter leer ik toch ook veel.
Foto's bewerken lukt ook aardig.
Wat ik wel jammer vind is dat je veel accounts aan moet maken haha wordt er een beetje
kierewiet van (maar ja dat zal ook wel wennen).
RSS-feed vind ik achteraf toch wel heel makkelijk en maak er wel veel gebruik van.
O ja nog een nadeel: heel veel sites zijn alleen in het engels en dan is het soms wel zweten hoor.
Ik ben benieuwd welke leuke dingen wij nog meer gaan leren bij deze cursus.

Dus nu weer op naar ding 10

1 opmerking:

Anoniem zei

hoi ria wat heb je er een gezellig verhaaltje van gemaakt ik heb daar altijd wat moeite mee. kan beter praten dan schrijven ha ha .
groetjes alie