woensdag 1 oktober 2008

ding 13

Ik ben naar Google Docs & Spreadsheets gegaan wat heel makkelijk was
omdat ik al een account heb.
Daarna een document gemaakt van mijn rooster en gedeeld met 2 collega's.
Ik heb het verzonden en wacht nu op bericht of het goed gegaan is.
Thuis had ik geen documenten op mijn computer staan dus heb er maar een
gemaakt van mijn rooster met een paar fouten erin. Dus ben benieuwd
of ik ze terug krijg met de correcties.
Voor de bibliotheken is het wel makkelijk. Bijv. na een werkoverleg.
Het kan naar alle medewerkers worden verzonden en zo kan iedereen er
op- of aanmerkingen in plaatsen.

Ik heb ook nog even ZOHO geprobeerd en dat lukte ook.
Heb mijn naam daar achtergelaten in een document.

3 opmerkingen:

Unknown zei

Hallo Ria,

Ik kijk thuis van de week of ik je rooster kan wijzigen,

Groetjes Ans

koetje zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
koetje zei

Hai Ans,

Is goed hoor, is geen haast bij.

Tot vrijdag