woensdag 1 oktober 2008

ding 14

Dit vind ik dus een leuk ding hihi.
Msnen doe ik al heel lang en dan vooral met mijn dochter.
Vorige week op het werk gechat met 2 collega's. Was ook wel leuk.
Ik denk niet dat het veel nut heeft voor de bibliotheken om te
chatten. Denk dat mailen of bellen dan makkelijker is, want er
moet natuurlijk wel altijd iemand aanwezig zijn.

Heb mt 2 bibliotheken (in Canada en Washington) geprobeert te
chatten maar die waren off-line. Ga ik zekers een x weer proberen.

Al met al vind ik de cursus steeds leuker worden dus met goede
moed naar ding 15.

2 opmerkingen:

23yourmind zei

Het enthousiasme spat van het scherm! Super!

Hetty Odenthal zei

Chatten met een collega is anders best gezellie. Of het nuttig is?
Daarover kun je inderdaad twisten.

Van Theodora spinsels