vrijdag 17 oktober 2008

ding 23

Y E S S S S, ik heb het gehaald!!!!!!!

Toen ik eraan begon dacht ik pfffffffffff alweer een cursus en dat lukt mij nooit, maar ik heb het echt met plezier gedaan.

Ik heb veel geleerd met deze cursus. Een paar dingen wist ik al.
Vond het een gezellige cursus. Ook een cursus waar je samen met je collega's aan
kan werken.
Ik ga niet ieder ding toelichten, want dat kunnen jullie teruglezen in mijn blog.

Nogmaals vind ik het jammer dat er veel sites bijzitten die alleen in het engels zijn en ik vind niet dat je elk ding kunt gebruiken in de bibliotheek.

Verder heb ik ervan genoten en heb het met veel plezier gedaan.

Stefan, bij deze wil ik je bedanken voor de leuke en snelle reacties. Dat stimuleert ook wel hoor. En natuurlijk de reacties van mijn collega's. Toppie allemaal.

6 opmerkingen:

Unknown zei

Hallo Ria,

Gefeliciteerd. Nu wij nog. Wij gaan ervan uit dat je onze vorderingen in de gaten houdt en eventueel ondersteunt.
Ik vind het hartstikke goed dat je al klaar bent.

Groetjes Ans

blanda zei

Hallo Ria,

GEFELICITEERD.
Wat kanp dat je nu al klaar bent, fantastisch. Ik hoop wel dat je ons wel helpt met dingen waar wij niet uit komen.

Groetjes van Gea.

Anoniem zei

ha ria gefeliciteerd goed hoor dat je er nu aldoor bent. Je wilt me vast nog wel helpen als ik ergens niet uitkom.

groetjes alie

40+pwrr zei

Hallo Ria,

Geweldig!!!!! Je hebt het gehaald en dat ruim binnen de tijd. Een prestatie om trots op te zijn.

Rommie

Jacomien zei

Hallo Ria, gefeliciteerd dat je het gehaald hebt. Petje af.
Je bent vast de eerste van de hele club.
Maar wat bedoelde jij nou met mijn reactie aan jou.
Op het fotootje klikken?
Als ik dat bij jou doe, kan ik geen bericht plaatsen.
Volgens mij had ik jou gmail beantwoord en bij een item?
Of is het anders.
Wil jij mij dat nog eens uitleggen.
Ik zal je nog wel even aan het werk houden. Je bent te snel klaar.
Groet Jacomien (jaloers?)

Jacomien zei

@Ria,

Nog een vraagje?
Ik wil jouw reacties/berichten toevoegen aan mijn blog.
Heb ik met Ans en Hetty wel kunnen doen. Zo houd ik dan de ongelezen berichten in de gaten.
Als je de gadget rss toevoegt, dan kan ik mij aanmelden bij jou en toevoegen aan mijn googlereader.
Snap je het nog?
Zo ja, dan ben je echt klaar en zo nee, ja dan heb je een probleempje!!
Groet, Jacomien - tot maandag
Als je wilt en er aan denkt, zou jij dan het gereserveerde boek van Siebelink voor mij mee willen nemen. Ik heb er eigenlijk 2 nodig, maar dat is me nog niet gelukt. Doei