maandag 6 oktober 2008

ding 15

Zo, na een weekendje naar Limburg te zijn geweest, vandaag maar weer begonnen.

Podcasts.....had er volgens mij nog nooit van gehoord.
Niks was minder waar. Ik luister bijna altijd naar de radio op de computer
als ik bezig ben met iets. Lekker ontspannend. Ik luister altijd naar Nederland.FM.
Staan heel veel zenders op en is makkelijk in gebruik.

Heb ook een rss aangemaakt van podplaza Top 40.
Verder verschillende podcasts bekeken maar blijf toch bij nederland.fm.

Ben naar bibliotheek Waterweg gegaan en geprobeerd i Tunes te downloaden maar
dat is niet gelukt. Of wel gelukt maar computer werd er heeeeeel langzaam van.
En omdat ik vorige week een virus op computer had, heb ik hem eraf gehaald.

1 opmerking:

23yourmind zei

Hoi Ria,
Kan me haast niet voorstellen dat I-tunes een virus veroorzaakt. Heb je m wel via de Apple-site gedownload? hier vind je hem Zelf heb ik het programma al jaren. Kan gewoon niet zonder (luister altijd muziek via de computer, en de I-pod).
groetjes Stefan